maandag 28 april 2014

Time saving exercises

Afgelopen week had ik een superdrukke week waarbij ik ook veel 's avonds weg was. Waar ik normaal gesproken echt wel 2/3x hardlopen en 2 work outs in mijn week kan squeezen lukte me dat deze week niet. Maar om nou een hele week niets te doen..tja zover wilde ik het ook niet laten komen. Dus zocht ik op de zondagavond voor mijn drukke week een aantal korte work outs op via you tube en plande die alvast in.

Een aantal oefeningen die je kunt doen als je weinig tijd hebt:

- Planken: check Fitgirlcode voor een schema om uiteindelijk 5 minuten te kunnen planken. Met planken train je een paar belangrijke spiergroepen tegelijkertijd en is dus een echte time saver.
- Billen: goeie billen gegarandeerd met deze hiptrusts!
- Buikspieren: doe deze abs mini workout voor killer abs.
- Armen: in een paar minuten pak je je armen aan via deze arms & schoulder workout.


x
Rachel

1 opmerking:

  1. het internet staat er vol van, inderdaad, maar ik vind het toch wel handig dat jij dat hier zo mooi voor ons oplijst. thx!

    BeantwoordenVerwijderen