woensdag 7 mei 2014

Perfection


Supermom...zouden we allemaal wel willen zijn. Maar een supermom zijn betekent niet dat je alles perfect doet, maar dat je probeert het beste te doen wat binnen jouw mogelijkheden ligt.

Als single mom kan ik niet altijd sporten op momenten die ik zou willen. Wil ik een bootcamplesje doen is het net op een moment dat ik de kids heb dus niet kan. Hoor ik iemand over kickbokslessen, denk ik 'leuk, ga ik ook doen', maar om nou elke week oppas te moeten regelen zodat ik kan kickboksen, not gonna happen. Dus loop ik hard op de momenten dat ik kan, doe ik thuis work outs als de kids liggen te slapen en doe ik af en toe ergens een lesje als ik wel oppas heb. Perfect ? Ja, voor mij wel! En die progress zie ik wel degelijk want of je nou thuis of in de sportschool aan de slag gaat...die killer abs gaan er komen. 

x
Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten